اوست معهود الهی

آری آن دولت را منتظمی معهودست / ای برادر سخنی راست بخواهم گفتن

اوست معهود الهی

آری آن دولت را منتظمی معهودست / ای برادر سخنی راست بخواهم گفتن

صهیونیست و صهیونیسم2

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶ ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلًا عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فِیهِ الأَبْصَارُ﴿۴۲﴾

سوره مبارکه ابراهیم

و هرگز مپندار که خدا از کردار ستمکاران غافل است بلکه (کیفر) ظالمان را به تاخیر می افکند تا آن روزی که چشم ها(یشان) در آن روز خیره و حیران است(42)

الهی ان کنت غیر مستاهل لرحمتک فانت اهل ان تجود علیّ بفضل سعتک

(فرازی از مناجات شعبانیه)

سلام

واقعا شرمنده ام

 ابتدا به خاطر تاخیر در ادامه مطلب.

دوم به خاطر مطالبی که بنده در سایت گذاشتم و ارزش کیفی و کمی نداشت.

سوم از امام زمانم(عج)به خاطر کوتاهی های اینجانب در تمام امور از فردی گرفته تا اجتماعی و فرهنگی و ... .

و چهارم باز هم از امام زمانم (عج) بخاطر اینکه من و بقیه دوستانم بلد نیستیم به چند شبهه ی آبکی پاسخ بدهیم یا به راحتی از کنارش عبور می کنیم(البته بجز دوستی که با دلیل مطلب خودشون رو بیان کردند(آ.ا))

در کل ببخشید؛ شرمنده،ما فقط عذر خواهی بلدیم،اونم بعد غفلت.

اما ابتدا پاسخ شبهات مطرح شده:

الف) آیا اسرائیل نمی توانست با عهد نامه های بین المللی خود  ایجاد حکومت کند؟چرا؟

*اولاً باید بیان کرد که اسرائیل«پاورقی1» با مردم فلسطین عهدنامه ی بین المللیی در این خصوص ندارد،بلکه با استفاده از ثروت خود و کمک کشور های زیر سلطه اش«پاورقی2» توانسته سند سازی کند. دوماً با فرض خرید اراضی و درستی اسناد هیچ فردی نمی تواند در مِلکش ایجاد حکومت کند و کشور تأسیس نماید.

ب)آیا به غیر از این است که او می تواند افراد مورد نظرش (بومیان) را بیرون بکند؟چرا؟

*هر کشور می تواند ساکنان خود را تبعید کند،امّا اسرائیل کشور قانونی نیست و ساکنان مناطق اشغالی زیر مجموعه دولت رسمی«پاورقی3» فلسطین هستند.همچنین در مورد الف بیان شد که صاحبان واقعی ساکنین منطقه هستند و آن ها زمین های خود را نفروخته اند بلکه صهیونیست ها قسمت کوچکی از زمین ها را خریداری کرده اند که آن هم به وسعت شهرک سازی آن ها نیست.

پ)آیا اجازه ندارد تا گروه های مقاومت را که باعث کشته شدن سه نوجوان شهرک نشین هستند و یک خطر دائمی به حساب می آیند را از بین ببرد؟چرا؟

*نکته اصلی وقتی بیان می شود که داستان را به صورت دقیق بررسی کنیم . و اما داستان:اولاً این سه نفر، سه نوجوان نبودند بلکه سه مرد شهرک نشین بودند که دائماً به مناطق مسلمان نشین کرانه باختری می آمدند و پس از مست کردن برای نوامیس مزاحمت ایجاد می کردند. افراد عادی منطقه نیز به طبع قانون اسلامیِ(تجاوز به عنف) حکم قصاص را جاری کردند.«پاورقی4» حال اگر دولت ساختگی اسرائیل حتی بدون اجازه دادگاه های بین الملل قصد مجازات افراد خاطی را دارد باید به مردم عادی کرانه باختری حمله کند نه مردم بی گناه غزه و گروه های مقاومت.

ت)آیا او مقصر پنهان شدن گروه های مقاومت بین مردم است؟

*اسرائیل فقط توانسته حدس بزند و بیان کند که این گروه ها در میان مردم پنهان شدند و تا به حال نتوانسته مدرکی دال بر این مطلب ارائه دهد.

ث)آیا او اجازه ندارد تا به حملات موشکی به مناطق مسکونی کشورش پاسخ بدهد؟چرا؟

*دفاع از اراضی کشور،حق طبیعی هر کشوری است.اما باید این نکته را خاطر نشان کرد که حملات موشکی بعد از حمله اسرائیل به مردم عادی و بی دفاع فلسطین صورت پذیرفت. در این صورت این گروه های مقاوتند که حق دفاع و پاسخ را دارند.

ج)آیا او به گرفتن تلفات متهم است در صورتی که هر دو طرف جنگ به اندازه ی قدرت نظامیشان  به مناطق مسکونی هم حمله می کنند؟چرا؟

*باید گفت که اسرائیل فقط به مناطق مسکونی و کاملا وحشیانه حمله می کند و همچنین قصدش فقط گرفتن تلفات است.«پاورقی5» در صورتی که حملات موشکی گروه های مقاومت به موازین نظامی بوده و حمله به مناطق مسکونی فقط جنبه ی بازدارنده دارد.

چ)آیا ما باید در صورت قبول نکردن شرایط بالا به مردمی کمک کنیم که ناصبی بوده و دشمن حقیقی شیعه می باشندو درمذهب آن هاست که اگر فلان قدر شیعه را بکشی به بهشت می روی؟چرا؟

*ابتدا تشکر می کنم از آقای عبدالحسین مهدوی و شمارا ارجاع می دهم به«پاورقی6» .اما در بعد باید عرض کنم اگر هم این مردم ناصبی باشند نمی شود بر آن ها خرده گرفت زیرا شرایط تحقیق را ندارند و فقط به فکر معاش و زنده ماندن خود هستند.نکته حیاتی این است که ما باید هدف اسرائیل را بشناسیم،هدف او شعارش یعنی نیل تا فراط است. این هدف به معنای تصرف خاور میانه است،پس ما باید به دفاع و مقابله برخیزیم،و چه دفاعی بهتر از دفاع ابتدای امر یعنی کمک به دشمنان رو در روی اسرائیل.

ح)آیا ما بیشتر به پول کشور خودمان با این شرایط اقتصادی محتاج نیستیم تا فلسطین ناصبی؟

*ایجاد جنگ در هر کشوری هزینه و ویرانی های سرسام آوری دارد.اگر اسرائیل بتواند به ترتیب از فلسطین،لبنان،سوریه،عراق و ترکیه عبور کند که بدون کمک ایران این کشورها به راحتی شکست می خورند،به ایران می رسد و با توجه به نکته ی قبل هزینه کمک به این کشور ها برای عدم وقوع جنگ کمتر از دفاع مستقیم است.

خ)آیا دوستی با اسرائیل و دوستانش(که منجر به برداشتن تحریم ها می شود) بیشتر به ما کمک نمی کندتا دشمنی؟

*اسرائیل را می توان به عنوان رژیم کفر شناخت.قرآن کریم و همچنین حکم اسلام در مورد ارتباط با کشور کفر این است که کشور مسلمان باید در موضع قدرت باشد و در غیر این صورت کشور مسلمان حق مذاکره را ندارد،به همین دلیل ما نباید با اسرائیل وارد مذاکره شویم زیرا در این مذاکرات هیچ چیز به نفع ما نیست.

د) و در آخر آیا در صورت ایجاد جنگ بین ما و آن ها  توان مقابله با کشوری را داریم که«یک بمب او ما را کلا ًنابود می کند »(نقل قول از جناب آقای ظریف ،وزیر امور خارجه ی ایران)؟چطور؟

*صد در صد ما می توانیم با نظام سلطه مقابله کنیم در غیر این صورت بدون شک گزینه نظامی اولین گزینه آن ها می بود،می توانیم نمونه های بی شماری از حملات نظامی را در جهان از طرف این کشور ها مشاهده کنیم.در مورد قدرت نظامی ایران می توان به چند نمونه مثال از جمله گرفتن پهپاد آمریکایی و پهپاد اسرائیلی در همین چند وقت گذشته اشاره کرد.یا مثلاً همین سد کرخه،بله،همین سد کرخه،آیا می دانستید با آبگیری بالایی که این سد دارد در صورت تخریب آن سونامی ایجاد شده در خلیج فارس کشور های عربی حوضه ی خلیج فارس را به زیر آب می برد که بیشتر پایگاه های نظامی غرب در این کشور ها قرار دارد. حدوداً 7سال پیش که کشور های عربی پای خود را از گیلیمشان دراز تر کرده بودند ایران تهدید کرد که پایه های سد شل شده و کشور امارات حدوداً 10 میلیون دلار پول پرداخت کرد تا ایران به پایه های سد بتون تزریق کند.

 ............................................................................................................................................................................................

پاورقی ها:

1-      منظور از اسرائیل سرمایه داران صهیونیست و فراماسون ها است که این رژیم را تأسیس کردند.

2-      منظور از کشورهای زیر سلطه،تمام کشور های زیر سلطه سرمایه داری است چون ثروت مند ترین وسرمایه دارترین اشخاص هدایت کنندگان اسرائیل هستند.

3-      ما اسرائیل را رسمی نمی شناسیم و فلسطین را به صورت کشور رسمی قبول می کنیم اما سازمان ملل که زیر مجموعه همین کشور هاست بر عکس این امر قطعی را عقیده دارد.

4-      برای مشاهده حکم این گناه کبیره در قانون جمهوری اسلامی می توانید به فصل سوم قانون مجازات اسلامی ماده82 مراجعه کنید

در مورد حکم آن در اسلام بهhttp://eslamomosalman.blogfa.com/tag/%D8%B2%D9%86%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87- %D8%B9%D9%86%D9%81

مراجعه کنید

در دین یهود نیز به http://www.yahood.net/maghalat/maghalat/yahood/23.htm

مراجعه کنید

5-      http://www.mehrnews.com/detail/News/2342165   http://www.mehrnews.com/detail/News/2358243

مراجعه شود.

6-

http://rasekhoon.net/article/show/151068/دروغ%20بزرگ/    

آیا فلسطینی ها ناصبی هستند؟(ناصبی یعنی کسی که دشمن امیرالمونین علیه السلام است)

شهید مطهری،آشنایی باقرآن، جلد32 ۴ ، پاورقی صفحه 

............................................................................................................................................................................................

إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَکَرُوا اللَّهَ کَثِیرًا وَانتَصَرُوا مِن بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ ﴿۲۲۷﴾

در ادامه ...........

اگر خدا بخواهد ادامه دارد........

(ف.نور)



  • ali mahdi

نظرات  (۱)

  • کنارقدم های جابر...
  • این سلسله مبحث هم رفت رو هوا؟؟

    پاسخ:
    سلام
    با عرض شرمندگی فعلا دارم در مورد ادامه مطلب تحقیق می کنم و انشالله تا چند وقت دیگه مطلب خوب و قابل استنادی در مورد فرزند یهود(وهابیت) منتشر خواهم کرد.
    التماس دعا                                                            (ف.نور)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی